Billedskolens undervisere

Her finder du kontaktoplysninger på billedskolens undervisere.

Maja Landgren Germundsson
(leder og underviser)
Østergårdsvej 32
Voel
8600 Silkeborg
Tlf.: 41981502
mail@majagermundsson.dk

Heidi Bording
(underviser)
N. P. Schølersgade 18
Tlf.: 41834731
heidibording@live.dk

Præsentation af Maja

Præsentation af Heidi

Jeg hedder Maja er 45 år og er bosiddende med min mand og to teenagebørn ude på landet ca. 10 km fra Silkeborg.
Jeg har igennem det meste af mit liv beskæftiget mig med kreative processer og har en uddannelse som bachelor i textil og formidling fra textiluddannelsen i Viborg 2009.

Igennem de sidste 6 år har jeg bl. a undervist børn og unge i Hammel Billedskole og synes jeg er meget heldig at få lov til at arbejde med børn, der ligesom jeg brænder for kunst og kreativitet.

Yderligere kan jeg tilføje, at jeg har mange års mange års udstillingserfaring bl.a. på flere censurerede udstillinger i Danmark samt med fremstilling af kunsthåndværk.

Man er meget velkommen til at se min hjemmeside for yderligere oplysninger www.majagermundsson.dk

Jeg hedder Heidi og bor i Hammel med mine to teenagebørn. Jeg er født og opvokset i Århus, men har boet i Hammel i snart 20 år, så jeg kender byen ret godt. Til dagligt arbejder jeg med børn med autisme og ADHD i Århus. Jeg er uddannet pædagog og hospitalsklovn. På pædagogseminariet havde jeg værkstedsfag som tilvalgsfag. Her blev jeg indviet i kunstens verden. Derefter fik kunst og kultur en vigtig rolle i mit liv, både som tilskuer og udøver. I det seneste år har jeg været særligt optaget af recycling. Jeg har været formand i ”Hammel Billedskoles” bestyrelse i otte år, og har nu fået muligheden, for at blive underviser.

Jeg nyder at være sammen med børnene i billedskolen, og være med til at udvikle DERES kreativitet, og give dem troen på, at det DE tænker er godt.

Det gør mig glad og stolt, når jeg til ferniseringen ser, hvordan børnene med stolthed viser deres ting frem og fortæller om deres proces til at nå derhen.

Bestyrelsen

Som alle andre foreninger og skoler har Hammel Billedskole også en bestyrelse, som har til opgave at diskutere og beslutte billedskolens fremtid, økonomi og undervisningsforløb og resultater.

Bestyrelsen består af en formand, en kasserer og et antal menige medlemmer.

Formand:
Marianne Bøving Andersen